Do tego, że dobra reklama oferowanych produktów czy usług ma kluczowe znaczenie dla prowadzonego biznesu, nie trzeba chyba przekonywać nikogo. Jednak model działania dużej części tego typu agencji bardzo się zmienił w stosunku do tego, co było jeszcze przed kilkunastu laty. W dużym stopniu to wynika z tego, że mocno zmieniły się też możliwości reklamowania. Rzecz jasną w dalszym ciągu dużym zainteresowaniem cieszą się klasyczne metody promocji, to znaczy banery, billboardy i katalogi, bez przerwy w określonych przypadkach są one bardzo skuteczne. Podobnie jest z reklamą w radiu i telewizji, bowiem niezmiennie mają one wierne grono oglądających.
Lecz już typowa drukowana praca tak popularna już nie jest, bowiem w dużej części ją zastąpił internet. I to właśnie sieć ostatnio przejęła dużą część rynku marketingowego, a dynamika jej rozwoju jest obecnie ogromna. Z tego też powodu niejedna agencja social media poznań albo rozszerzyła działalność również na promocję w sieci, albo wręcz jedynie tam oferuje usługi. A możliwości, jakie daje internet naprawę są nieograniczone.
W związku z tym że zdecydowana większość użytkowników przy wyszukiwaniu tego, co potrzebuje korzysta z jednej z wyszukiwarek, to firmy starają się pozyskać jak najlepsze pozycje na liście wyników, na przykład za pomocą tradycyjnego pozycjonowania. Reklamowe agencje mogą także zaoferować prowadzenie różnego rodzaju promocyjnych akcji w popularnych społecznościowych mediach czy kampanie sponsorowanych linków, można przejrzeć ich prowadzenie facebooka cennik, aby zobaczyć ich pełną ofertę.
+Tekst Sponsorowany+